小寒山燕

掩耳盗铃
THE COLOR OF THE NIGHT - 陈苑淇

占tag致歉,就觉得特别适合他俩……曲子和歌词都是!小小卖个安利
好希望有大大能用歌词这种感觉写文啊【望天
就那种若即若离神神秘秘说不清楚的感觉
好像可以一直在一起,也可以拂袖而去……
歌词来源百度,略作改动

you and i moving in the dark
你我行走在黑夜中
bodies close but souls apart
身体如此贴近,灵魂却如此遥远
shadowed smiles and secrets unrevealed
诡秘的微笑掩藏着你内心的秘密
i need to know the way you feel
我想知道你此刻的感受

i'll give you everything i am
我愿奉献给你我的所有
and everything i want to be
以及我希冀拥有的一切的一切
i'll put it in your hands
我愿将它们放入你手
if you could open up to me oh
只要你敞开心扉把我接受
can't we ever get beyond this wall
难道我们始终无法逾越那道鸿沟
cause all i want is just once
我想要的只不过是
to see you in the light
能在阳光下彼此坦诚相待
but you hide behind
但你却总是隐藏在
the color of the night
夜色的背后

i can't go on running from the past
我不能总是选择逃避
love has torn away this mask
爱已逝去如空中琼楼
and now like clouds like rain i'm drowning
此刻的我迷失在这凄风苦雨中身心交瘁,饱受折磨
and i blame it all on you
是你的无情让我如此痛楚
i'm lost , god save me
我迷失了,上帝啊,救救我吧
i'll give you everything i am
我愿奉献给你我的所有
and everything i want to be
以及我希冀拥有的一切的一切
i'll put it in your hands
我愿将它们放入你手
if you could open up to me oh
只要你敞开心扉把我接受
can't we ever get beyond this wall
难道我们始终无法逾越那道鸿沟
cause all i want is just once
我想要的只不过是
to see you in the light
能在阳光下彼此坦诚相待
but you hide behind
但你却总是隐藏在
the color of the night
夜色的背后
oh
god save me
上帝啊,救救我吧
oh
everything i am
我的所有
and everything i want to be
以及我希冀拥有的一切的一切
can't we ever get beyond this wall
难道我们始终无法逾越那道鸿沟
cause all i want is just once
我想要的只不过是
forever and again
和你相依到永远
i'm waiting for you I'm standing in the light
我等待着你,我站在日光之下
but you hide behind
但你却总是隐藏在
the color of the night
夜色的背后
oh
please come out from the color of the night
请你走出那片夜色

评论

热度(4)